חיזוק המערכת החיסונית של קשישים

 

חיזוק המערכת החיסונית במבוגריםככל שאנשים מתבגרים יותר, פוחתת יכולת הגוף להתמודד עם מחלות החורף הוויראליות. באמצעות תזונה מאוזנת, נוכל לחזק את מערכת החיסון ולשפר את איכות חיינו. הבריאות היא החיסון הטוב ביותר ולכן יש לחזק נכון את מערכת החיסון. למרבה הצער, הרפואה המודרנית כפי שאנו מכירים, אינה מסייעת בפתרונות יעילים שמחזקים את מערכת החיסון.

לעומת זאת, הרפואה האלטרנטיבית, הפכה להיות פופולרית בקרב מטופלים רבים שמצאו כי היא זו שמשפיעה עליהם לטובה בכל הקשור לחיזוק של מערכת החיסון. ישנם גורמים רבים להיחלשות המערכת החיסונית בקרב מבוגרים וזו הסיבה, כי הם הופכים להיות חשופים ורגישים יותר.

העדר פעילות גופנית במבוגרים: הרגלי אכילה ירודים

מערכת החיסון מורכבת ביותר ותפקידה העיקרי הינו להגן על הגוף מפני זיהומים והתפתחות של תאים סרטניים. על מנת לחזק את מערכת החיסון של מבוגרים, יש להתייחס בסימפטומים השונים על פי המחלה לדוגמא: אם קיימת מחלה שמלווה בשיעול, יש להוסיף מזון שמעלה את הליחה. בצל ירוק והימנעות משתיית חלב, מסייע בהפחתת השיעול.

צמחי מרפא שונים, עשויים לסייע בחיזוקה של מערכת החיסון בקרב הגיל השלישי בפרט. יש להימנע באופן מוחלט, ממאכלים שיש בהם חמרים משמרים, צבעי מאכל, חומרי הדברה ועוד חומרים, אשר יגרמו לגוף נזק במקום לתועלת. העלאת המינון של צמחי מרפא, מפעם ביום ל-3 פעמים, יכולה לחזק את גוף המבוגר.

שימוש באנטיביוטיקה מחליש את המערכת החיסונית

השימוש באנטיביוטיקה, משנה את מאזן החיידקים במעיים וכן, מחליש את המערכת החיסונית. אחד התחליפים המומלצים לחיזוק מערכת חיסון של מבוגרים, הוא שום, הנקרא "האנטיביוטיקה של הטבע". מדובר על חומר טבעי בשום שהוא אנטי ויראלי ואנטי בקטריאלי. מומלץ לצרוך שן אחת של שום כתוש ביום.

קיימים תוספי תזונה המסייעים בחיזוק המערכת החיסונית. ויטמין C, במיוחד בימי החורף, מונעת הידבקות במחלות ויראליות. גם אבץ תורם רבות לחיזוק המערכת החיסונית. נטילת טבליה ביום, מונעת מחלות נפוצות במבוגרים. ניתן להוסיף פירות המלאים בוויטמין C כגון כל סוגי פרי ההדר, קיווי, ועגבניות שהן בריאות ומכילות אף הן את ויטמין C.

תוספות מזון חיוניות ביותר עבור הגיל השלישי בפרט

יש להקפיד על אכילת מזון מהחי כולל אברים פנימיים כגון כבד בקר, בשר הודו, קטניות, דגנים מלאים ומוצרי חלב. בכדי לשפר ספיגת ברזל, במיוחד בצורת תוסף, יש לשתות אותו עם מיץ מפרי הדר, כדי שייספג היטב בגוף. גם תוספת אגוזים וירקות ירוקים יסייעו לחיזוק מערכת החיסון.

הכל מתחיל בתזונה נכונה ופעילות גופנית שתתאים למבוגרים, מה שיסייע יותר לשמירה על מערכת חיסונית תקינה ומניעה ממחלות שונות, שעשויות לסבך את בריאותם של אנשים מבוגרים.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033850

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר