בית אבות בפתח תקווה – הרשימה המלאה

בעת בחירת בית אבות יש שורה ארוכה של פרמטרים שרצוי להכניס לתוך המשוואה. המיקום של בית האבות הוא ללא ספק אחד החשובים שבהם. ההמלצה הכמעט יחידה היא לבחור בית אבות הנמצא בסביבה שהאדם המבוגר מכיר, כאשר דרישה אחרת היא מיקום קרוב לזה של משפחתו. בפתח תקווה יש מגוון רחב של בתי אבות, כך שגם אם מקבלים את ההחלטה הראשונית להישאר בעיר, קיימים פרמטרים נוספים שיש להתחשב בהם.

ההתאמה של בית אבות בפתח תקווה לצורכי הדייר העתיד להתגורר בו, חייבת להיות לא פחות ממושלמת. רמת התפקוד של האדם המבוגר תגדיר במידה רבה את השירותים שהוא זקוק להם, ועל בית האבות לספק לכך מענה. ישנם בתי אבות לעצמאיים, קשישים ברמת תפקוד גבוהה יחסית, אבל מנגד כאלה המניחים תפקוד עצמאי לקוי יותר של האדם המבוגר (בעיקר בתי אבות סיעודיים).

בדרך לבחירה המושכלת של בית אבות, יש לסקור את תנאי המגורים בו, רשימת השירותים שהוא מספק, הצוות המקצועי הפועל בו, הפעילויות והתשתיות המוצעות לשעות הפנאי ועוד. מכיוון שיש פערי מחירים פוטנציאליים בין בתי האבות השונים, רצוי לבצע השוואת מחירים אך מומלץ שלא לבחור בבית אבות רק בגלל המחיר הזול שהוא גובה.

ביקור ישיר בבית אבות הוא צעד מומלץ אחר בדרך למציאת המוסד האידאלי עבור האדם המבוגר. בחנו תמיד את הסכם המגורים, המתייחס לסוגיות דוגמת הזכויות והחובות של כל אחד מהצדדים, גובה התשלום, מסלולי התשלום האפשריים ועוד.

שם הבית    כתובת
ארבל    אלחנן 4 פתח תקווה
בית הורים הדקל    נצח ישראל 15 פתח תקווה
גיל עוז    אמסטרדם 1 פתח תקווה
רום גני זהב    עין גדי 34 פתח תקווה
נאות גיל רם    פינסקר 68 פתח תקווה
נווה שלו    הרב אלקלעי 5 פתח תקווה
גבעת השלושה    ארלוזורוב 35 פתח תקווה
בית אבות ליאון רקנאטי    איינשטיין 23 פתח תקווה
נוף המושבה    פינסקר 6 פתח תקווה
נוה רעיה    כנסת ישראל 23 פתח תקווה

 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033850

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר