דיור מוגן בחיפה

שאלה שמעסיקה את תושבי חיפה המתקרבים לגיל הזהב, או בני משפחותיהם, היא מהו פתרון המגורים המתאים ביותר בשלב זה דיור מוגן בחיפהשל החיים. פעמים רבות הבחירה היא במוסדות דיור מוגן, ולו מכיוון שהם אמורים להציע איכות חיים ברמה גבוהה בהשוואה לאלטרנטיבות אחרות לאוכלוסייה המבוגרת.

מוסדות דיור מוגן מיועדים למבוגרים שרמת התפקוד העצמאי שלהם גבוהה, ונדרשים בעיקר לסביבת מגורים בטוחה שתספק להם את כל צרכיהם, פעילויות מגוונות לשעות הפנאי ותשתיות מפנקות: החל מחדרים מרווחים, דרך ארוחות ברמה גבוהה ועד למתחמי ספא או לבריכת שחייה.

לאור מגוון מוסדות דיור מוגן בחיפה, כיצד בוחרים?

כאשר מעוניינים לקבל את ההחלטה ולעבור להתגורר במוסד דיור מוגן בחיפה, עולה שאלה נוספת: מהו המוסד המתאים ביותר מבין אלו שמציעה העיר הצפונית? אין לשאלה הזו תשובה חד משמעית, כאשר בעיר יש כמה מוסדות שאמנם דומים ברמת ההגדרה – אבל שונים במידה לא מבוטלת בפועל. בחירת דיור מוגן צריכה להתבצע תוך סקירת המענה המלא שמציע המוסד לדיור מוגן, שתאפשר להבין עד כמה הוא יכול להתאים לצרכים ולרצונות של האדם הספציפי.

מכיוון שעלות המגורים במוסד לדיור מוגן גבוהה בהשוואה לאלטרנטיבות אחרות, צריך לקחת בחשבון קושי אפשרי במימון. רצוי לסקור לכן מהם מסלולי התשלום המוצעים במוסד הדיור המוגן הספציפי ולראות האם ישנה אפשרות לממן את השהות באמצעות הנכסים הקיימים (משכנתא הפוכה לדוגמא) או אפיקי מימון אחרים.

לפניכם רשימה של מוסדות הדיור המוגן הפועלים בחיפה, כולל כתובות רלוונטיות:

דיור מוגן בחיפה

שם הבית    כתובת
דור כרמל גדליהו 1 א', נוה שאנן חיפה
משען חיפה אידר 12 חיפה
אוונגרד רזידנס היינה 23 חיפה
מגדלי אלישע יאיר כץ 12 חיפה
בית הורים פסגת חן בת-חן 40 חיפה
מעון רעות התשבי התשבי 84 חיפה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033850

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר