מודל חדש לדיור מוגן

הדיור המוגן בישראל, כפי שאנו מכירים אותו היום, עומד בפני מתיחת פנים. רשת מגדלי הים התיכון פיתחה מודל שונה מהמוכר לנו ותשיקו בקרוב בעיר כפר סבא.

המודל הרווח בתחום הדיור המוגן בישראל הוא של מתחמי מגורים ייעודיים לבני גיל הזהב, אשר מספקים סל שירותים לרווחת הדיירים הגרים בהם. הבוחרים לעבור לגור בדיור מוגן מעתיקים את מגוריהם למבנים בהם מרוכזות יחידות הדיור המוגן ובעצם גרים בסביבת בני גילם בלבד, ובעצם מצטרפים למסגרת שהיא דומה במידת מה לבית אבות לעצמאיים, מבחינת ריכוז האוכלוסיה.

השקת פרויקט רשת מגדלי הים התיכון

המודל החדש מבית רשת מגדלי הים התיכון מציע השקפה שונה – ניתן לגור בוילה פרטית, אשר איננה חלק ממתחם דיור מוגן, ועדיין ליהנות מסל השירותים של דיור מוגן. השקפה זו תומכת באוכלוסייה אשר מבקשת להישאר עצמאית, לגור בבית פרטי עם כתובת פרטית ומאידך לקבל את אותם השירותים הכלולים במסגרת של דיור מוגן. מנכ"ל הרשת, יורם בן פורת, צופה כי הפעלת מודל שכזה תביא להצערת גיל המשתכנים בדיור מוגן, בשל היותו נוח ומתאים לצורכי גילם.

השקת המודל תתבצע בכפר סבא כאמור, בסמוך למגדלי הרשת בעיר (דיור מוגן מגדלי הים התיכון בכפר סבא). הרשת רכשה קרקעות עליהם היא תקים את שכונת הוילות הפרטית, אשר תיווסף לבתים הפרטיים של שכונת שיכון וותיקים. בבתים שיוקמו תוצב דלת כניסה אחורית אשר תפנה למגדלים עצמם – כך שכל שירותי הבריאות, התרבות וההעשרה, הספא וחדר הכושר יהו זמינים עבורם כל אימת שיבקשו.

הפרויקט הראשוני של המודל מיועד לאנשים מבוססים והפיקדון על כל בית שכזה יעמוד על 1,800,000 ₪. את הפרויקט צפויים בעתיד להמשיך וליישם בשכונות נוספות בערים אחרות בארץ .

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033850

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר