דיור מוגן בכפר סבא

אזור השרון בישראל, וכפר סבא בפרט, מזוהים עם איכות חיים גבוהה. זו בהחלט יכולה להמשיך גם בגיל הזהב, שעשוי להיות פתח להמון חוויות חיוביות. מוסדות דיור מוגן בכפר סבא מחזיקים במלוא הפוטנציאל להעניק לאדם המבוגר המתגורר בהן את כל שהוא זקוק לו בשלב זה של חייו – כל עוד הוא יבצע את ההחלטה הטובה ביותר בעבורו, בהתחשב במצבו הבריאותי ובצרכים שלו.

בכפר סבא פועלים כיום כמה מוסדות לדיור מוגן, כפי שתראו ברשימה המצורפת מטה. הסיבה להחלטה הראשונית לבחור באחד מהם נראית ברורה: האדם המבוגר ומשפחתו מחפשים אחר מוסד שיספק לו קודם כל סביבת מגורים נעימה, משפחתית ואפילו יוקרתית.

זאת לצד כל השירותים שהוא זקוק להם בשלב זה של חייו, פעילויות מגוונות לשעות הפנאי וכן הלאה. רמת התפקוד של הקשישים המגיעים למוסדות לדיור מוגן היא גבוהה בהשוואה למוסדות אחרים לבני גיל הזהב, אבל ההנחה היא שעדיין יהיה להם צורך לקבל שירותים או אפילו טיפולים מדי פעם.

את הבחירה של מוסד דיור מוגן בכפר סבא אנחנו ממליצים לבצע רק לאחר שמגדירים בשלב הראשון את הצרכים הספציפיים של האדם המבוגר. לאחר מכן רצוי לבדוק מה בדיוק מציע כל מוסד, מהם תנאי המגורים בו ומהו התשלום הדרוש. את הבחירה הסופית כדאי לבצע רק אחרי שמבקרים בכמה מוסדות לדיור מוגן, מתרשמים מתנאי המגורים ומשוחחים עם צוות המקום והדיירים המתגוררים בו בנקודת הזמן הנוכחית.

 

שם הבית    כתובת
בית בכפר הדרים    בן יהודה 77 כפר סבא
בית בכפר כפר סבא    בן יהודה 71 כפר סבא
מגדלי הים התיכון כפר סבא    אנצ'ו סירני 58 כפר סבא
בית גיל פז     גבורות 1 א' כפר סבא
ורה סלומונס    נתיב האבות 1 כפר סבא

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

מחפשים בית אבות בבני ברק? הכנו לכם רשימה ומידע על כל בתי האבות בבני ברק

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033850

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר